JULEN 2010

God Jul till er alla... här kommer lite bilder från gårdagens STÅHEJ!!
Smördegsstängerna med grönmögelost & pepparkaka på g...



Rullade i pepparkakan... så enkla att göra!!



Julfint. Blåbärsriset har jag fått från Marie. Hon hade PIFFAT sitt med pärlor... så fint! Så det fick bli likadant hemma hos mig!



Klara stänger...




Servetterna kommer från Lagerhaus!



Glöggmys till Kalles...



Tomten kom på besök... Min sambo MISSAR tomten jämt, han är alltid ute och letar efter tomten när tomten kommer... hmmm



Cheesecake med pepparkaka & choklad... efterrätten da efterrätt! Såå gooood!

Botten på smält smör och krossade pepparkakor var krispig och smakade som knäck - underbar!! Den mörka grovhackade chokladen som låg inbäddad i cheesecaken kom som en surprice... och de sura lingonen på toppen krossades i munnen och fick den söta vita chokladen att smaka himmelskt... en TOP tenner!!






Tomten kom med WII...



Totalt galen...



Så trötta.... även föräldrarna! Det blev dock en bowlingtävling när kidsen somnat mella oss - gissa vem som VANN!?



God fortsättning... ikväll blir det PARTY PARTY - jag ska ha tjejfest sen blir det utgång i Malmö Vimlet. Vi ska på en "privat fest" på Turning Torso... jag längtar! Mojitos och parmarulader står på schemat, Spotify och svart spets!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: madde

God Jul!



Åh vad kul med Wii bowling! Nu kan till och med jag tänka mig ett Wii.



Ha så kul ikväll!



KRAM

2010-12-25 @ 12:16:54
URL: http://madeleinemis.blogspot.com



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Det låter o ser ut som om hela familjen hade en riktigt härlig julafton :D



Hoppas ni får en kul utekväll!



KRAM!

2010-12-25 @ 16:05:53
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/






Postat av: Susihus

Ser ut som ni hade en härlig julhelg. Må gott

Kram

2010-12-28 @ 10:58:56
URL: http://susihus.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...