Full planering...

Gomorron! Idag har jag kommit igång tidigt. De minsta har sovit på varsin sida av mig inatt, den ena med feber och den andra med hosta. Imorgon blir det VÅRDCENTRALEN... det går verkligen runt nu! Jag har sovit sisådär med andra ord... med Scooby Doo i bakgrunden så planerar jag min lilla tripp till LONDON - japp, det var det som var newsen :) Häromdagen så bokade jag en 24 timmars visit till London, ska gå på konsert! Gissa vem???! Mmm, Depeche Mode! En vän till mig hade en extrabiljett så det var bara att beställa flyg och börja planera. Det är inte varje dag man får chansen att se en konsert på The O2 Arena!!

Den 20:e februari klockan 9.05 lyfter flyget från Kastrup, den 21:a februari klockan 9.35 lyfter planet från Gatwick och jag är på väg hem... Sist jag var i London så var jag där i 11 timmar. Då mellanlandade jag från en New York resa och tog mig en tur till Buckingham Palace, Picadilly och satt en stund i Hyde Park... denna gången blir det fördrivning på ett shoppingcentra då vädret inte tillåter nått annat!! Ska bli superkul!!





Nu blir det spännande... Är det NÅGON mer som ska DIT???

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Helen

London:) Önskar jag kunde åka dit snart!

2010-02-07 @ 09:34:59
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com



Postat av: Ia

Å vad roligt!

Var själv sugen på att åka dit och se dom (var dessutom i London dagen innan dom spelade där sist, men då hade jag varit där så många dagar och hade inte råd att stanna och ingen av mina kompisar heller)

Bra av vännen att lyckas få biljetter, såg att dom såldes ut på 4 min!!!!!

2010-02-07 @ 10:27:38
URL: http://busliv.blogspot.com/



Postat av: Anna

Ååååh, va' jag hade velat ropa att jag skulle dit, men tyvärr!

Håller alla tummar och tår för att du får en super resa! Och hoppas så klart på massor av foton efter åt :)

2010-02-07 @ 12:42:22
URL: http://nyckelpigan73.blogspot.com



Postat av: Karin

Så mysigt med en tripp till London. Min syrra åkte dit i fredags, ska stanna i ett halvår och jobba som au pair. Vill också till London...

2010-02-07 @ 19:34:15
URL: http://karinsinredning.blogg.se/



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Du e tokig! ;-) Men jag önskar att jag va lite mer impulsiv och föetagsam som du :-)

Jag vill se A-ha som gör sin sista världsturné innan de lägger av. Men det verakr inte som de kommer varken till Sverige eller Danamrk och jag kommer mig inte för att försöka få tag på biljetter till vare sig Norge eller Tyskland. O jag vet inte heller om nån jag känner vill hänga med så jag vågar inte köpa biljetter på vinst o förlust.

2010-02-07 @ 21:30:32
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Evelina

Hade jag haft pengar hade jag såååå hängt på! Nu blir det bara Horsens men det duger nog alldeles utmärkt att se dem där! :)

2010-02-08 @ 09:10:04
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...