Gamla album

Mina föräldrar har precis varit på besök... vi gick igenom några fotoalbum och hamnade på 2001 då jag var i New York & i London... jag var lite nyfiken på fotona från London då jag ska dit igen! Sist jag var där så var det också bara en snabbis - på 11 timmar! Vi fick oss en hel del skratt... 9 år har verkligen gått fort!

Om ni är nyfikna på hur jag såg ut 2001 så TITTA nu!!




11 timmar hann jag med en hel del... Drottningen hade varit glad - här poserar jag utanför Buckingham Palace, istället för att shoppa!

New York veckorna innan... har ju lyxen som har släkt i N.Y. - så på somrarna brukade jag åka dit och strosa omkring på gatorna. Älskade det!! Träffade sjukt mucket folk och såg så mycket.

På dagen 3 månader innan 11 september!




Ser ni mina ROSA kläder?? Japp... redan då!!





Henna tatoo... Jag var ju alldelles själv och kommer ihåg att när jag satt där så frågade jag bara en som gick förbi om han/hon kunde ta ett foto på mig med min kamera. Inga problem... sen slog det mig att det var ett kanontillfälle att steel & run. Men alla är faktiskt så trevliga där så förmodligen hade det nog inte hänt. Det är vi nojjiga svenskar som lätt får ågren när vi ber om hjälp!!




Några månader senare samma år så var jag i Barcelona med några kompisar... när detta fotot togs VISSTE jag inte att jag 8 år senare skulle stå där igen fast med 3 egna barn... livet är SPÄNNANDE!!



Åh, nu är jag så redo att ÅKA... det är verkligen kul att kika på gamla resefoton!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Hi, hi, va kul med gamla foton! Tyvärr blev de flesta av våra förstörda när vi hade översvämning.

Nice med släkt i NY, vi måste verkligen dit snart. Får nog ta o börja spara till vår USA tripp snart.



Svar: Visst e lampan ett loppisfynd! Lions loppis i Staffanstorp :-) Här kan du se hur den såg ut när jag köpte den: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/2008/october/en-givande-loppisdag.html

Den va fin i original oxå, men det passade inte riktigt in hos oss så den fick bli svart ist. Lampskärmen väntar fortfarande på att bli omklädd men jag har ännu inte hittat något passande tyg till den. Så länge har den fått en annan lampskärm från Bolagret. Men jag gillar original lampslärmen så den ska bytas ut så småning om.

2010-02-15 @ 22:54:01
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Evelina

Värsta lyxen att ha släkt i NY!

2010-02-16 @ 09:07:21
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/



Postat av: Ann

Kul med gamla kort!

"Tyvärr" hade jag så mk smink o fula kläder oftast att jag hatar att se gamla kort på mig själv. Kommer ihåg hur dåligt självförtroende man hade o det ser man på korten.

Fast det kanske är bra att se att man har "växt" som människa?

Och HUR kunde man tycka att man var tjock när man var yngre då????



Har oxå släkt i USA och var där var och varannan sommar med. Fast i San Fransisco och Texas. Sicka minnen!!



kram

2010-02-17 @ 09:21:11
URL: http://tasstaylor.blogspot.com/



Postat av: Camilla

Cornelia: Nä men VAD tråkigt att foton har förstörts i översvämning. Foton vill man verkligen ha genom hela livet... man glömmer så fort hur man såg ut o vad man har sett!!



Åh, när ska ni till Usa o var? Vi var där senaste för 4 år sedan, också i NY... I love USA!!

Evelina: Men visst.. har släkt i Chikago också :)

Ann: Eller hur - hur kunde man tycka att man var tjock! När man kolla på gamla foton så skriker man nästan... man var ju hur smal som helst! Rent idiotiiiii :)

2010-02-17 @ 10:22:28
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Ewa

Ja...ja det ser jag de ROSA kläderna och ROSA någlarna och.... samma "galen" Camilla. Så här ska det vara. Kram

2010-02-22 @ 11:59:52



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...