Jodå...

Det blev en FINFIN dag igår trots incidenten på förskolan. Snickaren som var hos oss blev klar med grovköket, min dotter mådde bättre när vi kom hem och åt tre stora portioner med panerad fisk och piggnade till, sen lektes det lite och jag hann städa lite inför kvällen... vi hann faktiskt med en snabb tur till Lindex och lite andra affärer också. Lindex har fått in en hel del fina kläder, POPPIGA & GLAMMIGA! Fick ett Lindexpresentkort av min svärmor som jag blev riktigt glad över...

På kvällen kom mina vänninor med massor av med mat... mmm... så gott! Alla hade gjort smarriga smårätter!! Vi satt uppe till ett & drack vin & mina barn var uppe till elva och var i sitt esse - jag hade ju en liten tanke att om de är uppe sent så sover de längre... NIXPIX... upp klockan sju!! Så nu sitter jag med min(a) kopp (ar) kaffe och tänker tillbaka på gårdagens kväll med ett leende på läpparna!!

Dagen blev inte som jag hade planerat det, men det blev kanon ändå!!!

Grovköket under arbete...




Tapas, västerbottenpaj, räkor & lax, oliver, cheddar, ost & kex, kronärtkockakräm... samt lite candles!





Min kaffemorgon... ah... finns inget bättre! Lördagsmorgon - aj like!



Nya kjolen från Lindex... med paljetter i ceriserosa & turkos - sååå jag!!
Blev nya leggings & strumpor också... allt i cerise!!



Som sagt, Lindex har fått in mycket fint!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: HUSnrNIO

Vad gott det ser ut med alla smårätter. Det är verkligen ngt som vi äter grymt sällan tråkigt nog. Lördagmorgon med kaffe och bloggtid är mumma. Idag blev det dock Bollibompa här ist. Orkade knappt öppna ögonen mellan halv sex och elva. Ha en trevlig helg.

2010-01-16 @ 13:23:09
URL: http://hilajns.blogg.se/



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Vilken tur att allt ordnade sig tillslut! O vilka smaskiga tappas! Bra o enkelt o så gott!

2010-01-16 @ 22:52:59
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Marie

Tack för en mysig kväll och god mat. Tog vi aldrig någon bild på popcorn kriget?

Kram

2010-01-17 @ 10:32:03
URL: http://tinginneoute.blogspot.se/



Postat av: Linda

Ja Lindex har fått in en del fint, tyvärr inget som jag och bebis i magen får plats i dagsläget. :-(

Tapas,mmm vad gott!!!

2010-01-17 @ 19:14:44
URL: http://mammaganton.blogg.se/



Postat av: Cecilia

Tack tjejer för en mysig o trevlig kväll! Det blev nog aldrig nått foto på popcorn kriget... eller?

2010-01-18 @ 16:30:44



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...