Kaos!!

I 2 veckor nu så har jag superplanerat min helg... min man åkte iväg imorse och är borta över helgen och jag skulle ta hand om alles själv. Inga problem om min plan hade FUNKAT!!!

Det började med att vi fick lämna huset klockan 7.00 för att det skulle komma byggare och byta ut grovvaskskåpet och flytta på värmepumpen etc... inga problem - vi stack upp tidigt och HÖLL schemat! Mannen åkte iväg, kidsen lämnades på förskolan o skolan o jag kom till jobb i tid! 2 timmar senare ringer telefonen, min dotter hade kräkts!!! Allt KRASCHADE... tokig! På lunchen skulle jag nämligen handla lite ingredienser till min TAPAS/KNYTKALAS kväll samt besöka Lindex då min rabattkupong går ut idag!! Barnen skulle ju leka av sig HELA dagen på förskolan, sen skulle de se nya filmen ikväll (o somna sött) medans jag äter gott, dricker vin & relaxar med mina vänner..

I allafall...

Hämtade kidsen... kom hem... båda toaletterna är oframkomliga samt byggare i huset. Vi går in på barnens rum och sitter där, till nästa olycka händer. Kiss på mattan... inget badrum, ingen tvättmaskin! Inga problem?

Så nu sitter jag här i kaoset och har tjejmiddag om några timmar... men det ska nog gå!!! Badrummet blir ju fint i allafall - ja, om de hinner bli klara med det ;)

Grovköket igår...



Grovköket nu...



Grovköket förhoppningsvis klart klockan 16.00... och tapasen är på G!!

Ha en superfredag!!!
Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Marie

Ska jag ta med mig vattendunk... Stressa nu inte ihjäl dig vännen.

Ses snart!

2010-01-15 @ 16:30:03
URL: http://tinginneoute.blogspot.se/



Postat av: Inspirera Mera

Ärsch vilken otur! Hoppas det ordnar sig ändå.

Trevlig helg, kram Sandra

2010-01-15 @ 17:56:22
URL: http://inspireramera.se



Postat av: Linda

Neeej, maximal otur! Men det löste sig eller?

Trevlig helg!!

2010-01-15 @ 19:47:57
URL: http://mammaganton.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...