Lika nervös...

Lika nervös idag som igår var jag när jag kom hem!!! Som sagt, det är en HELT annan sak att ha en skiss på pappret och sen få det till att bli bra i verkligenheten! Vårt hus är väldigt LJUST och ÖPPET, arkitekten har verkligen tänkt på att alla ytor ska få dagsljus och här kommer vi och SMÄLLER upp väggar!

I allafall - det blev sååå BRA!! Det blev verkligen som jag hade tänkt mig.. ni vet den där bilden man själv målar upp i huvudet!!!

Imorse - KAOS!!



Vi har rätt så högt tak, 2.73cm så vi valde att inte ha en hel vägg utan en som slutar 2.30cm för ljusinsläppents skull. Ovanpå väggslutet ska vi ha likadana DIODER som de vi satte upp i hallen... ser fram emot det! Då lyser det både in i storarummet och i det nya gappet!!



Foto taget från storarummet...




Dioderna...



Kommer ni ihåg vår tapet i hallen från förra huset? Vi funderar på att ha det på ena väggen... den som är mot köket... kommer bli lite mer HEMTREVLIGT än en vit vägg!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Susanne F

Så spännande att se...

Blev ju hur bra som helst....

Kram

Susanne

2010-01-19 @ 21:33:00
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: sara

Tack för din kommentar och grattis till din viktminskning. Att höra om andra som lyckas är otroligt motiverande!

2010-01-20 @ 13:14:35
URL: http://sarasally.blogg.se/



Postat av: Elin

Så snyggt det blev! Gillade verkligen tapeterna. Färg piggar alltid upp.

2010-01-20 @ 17:45:34
URL: http://elinsvra.blogspot.com



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Oj, oj, oj! Här änder det grejer! Kul med nya projekt o förändringar i hemmet :-) Ska bli kul o spännande o se slutresultatet :-)

2010-01-21 @ 08:43:39
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Sara M

Nej! Jag kommer inte ihåg tapeten från förra huset. Det måste ha varit före min tid - men den är så läcker! Vi bygger just nu ut 50 kvadrat på vårt hus och i vår stora nya hall vore den ett lyft. En vanlig fråga hos inredningsbloggare: Vad heter den?

2010-01-21 @ 17:25:09



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...