Strandväder = NIX

Igår var sista dagen på julledigheten, så kidsen och jag åkte iväg och strosade omkring på stranden... strandväder = NIX!! Det var sååå kallt... efter en timmes tid så frågade jag kidsen om de kanske vill hem, men icke!! De hade så kul i snösanden så vi fick stanna en stund till! Sen var direkt hem & TINA!!





Björk, en storfavorit!!





Var det fler som var på stranden igår??

När jag gick längst strandkanten så hade jag SVÅRT att förstå att det bara var 4 månader sedan vi badade i detta havet... det var gassande sol, krokodilmadrassen guppade i vattnet och sanden lekte mellan tårna! Nu var det bara is och kall blåst!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Härligt med barn som gillar o va ute! Jag tycker att det e så många barn idag som e så gnälliga o aldrig vill va ute.



Ang. mitt nya jobb! Jag har fått ett vikariat på ST Ericsson som VD- och projektassistent. Absolut inget drömjobb, tyvärr :-( O det va inte lätt o välja då jag kom in på Sälj och marknadshögskolan samtidigt. Men jag vill ju jobba o det e en jättebra merit o ha i CV:et! Men jag fortsätter o leta efter drömjobbet o framförallt ett fast jobb!

Jag fick jobbet genom att jag hade sökt liknande jobb hos en bemanningsbyrå så de ringde upp mig, jag sökte aldrig det själv.

2010-01-12 @ 23:10:20
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: ♥ Anna Söderberg

Haha, nä jag var inte på stranden igår :)

Ser riktigt isande kallt ut!



Må så gott!



Kram

2010-01-15 @ 11:29:25
URL: http://ansobloggar.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...