Utgått....

Ni vet tapeten som jag bloggat om i tidigare inlägg, Julien Macdonald från Midbec?! Jag skulle beställa några rullar av den i fredags och gissa vad jag fick för svar??? Den har UTGÅTT!! Sluuuuta... det är inte sant!! Jag trillade nästan av pinnen. Ringde DIREKT till Midbec och de bekräftade att det var så... De sa att jag kunde ringa runt och höra mig för om någon hade rullarna på lager.. så det gjorde jag hela fredan. Ingen hade tapeten... så jag ringde Midbec igen och frågade om jag kunde få numret till de som trycker tapeten!! Det fick jag, så det blev ett Londonsamtal - de var hur trevliga som helst och jäkligt härliga att prata med. Goood morning, how can I help you började dem samtalet med. Jag fick samla mig och vara superskärpt när jag försökte förklara min tapet med PEACOCKS WITH THEIR FEATHERS TO EACH OTHER.... hon fattar direkt. Min tapet heter Excotic in PINK och de hade den på lager. Har snackat med Midbeck igen och de ska beställa några rullar till mig. Snacka om BRA service... och jag är så lycklig övet att jag inte gav mig!!

En liknande händelse - jag var på Stoff & Stil igår för att köpa tyget till anslagstavlan jag ska göra till tjejerna... mmm... den däremot hade UTGÅTT och det finns ingen chans att få den. Det är ju så TYPISKT... av alla tyger, mitt tyg! Jag har en bit hemma och den passar sååå bra till den ceriserosa väggen. Men nix... där hade jag inte samma tur! Så nu är jag på JAKT efter ett tyg i limegrönt...tar tackaamt emot tips på tygsidor/affärer!!

Fick köpt bakstycket till anslagstavlan i allafall... fick den utsågad i måtten 180x100. Spillet tog jag givetvis med hem - alltid bra att ha!!



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lilla jag

Vilken service!

2010-01-25 @ 00:46:49
URL: http://HTTP://irenev.blogg.se



Postat av: Skuggis

Hej! Vad fint det blir! Jag undrar vilket material du använde till anslagstavlan?

2010-01-25 @ 08:56:36
URL: http://skuggtjejen.blogspot.com



Postat av: Camilla

Lilla jag: Eller hur... blev förvånad över att min tapet köps in direkt från tryckeriet :)

Skuggis: Den heter Porös board, köpt på Bauhaus. De skär ut den i den storleken du vill ha för några tior extra!

2010-01-25 @ 09:08:05
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Maria

Hej Camilla! Jag brukar ofta läsa din blogg, men har aldrig kommenterat förut. Men nu hittade jag något som jag bara inte kunnde låta bli att tipsa dig om.... Du har ju tidigare bloggat om Babushkadockor och mönster, så när jag lyckades surfa in på en sida fylld med dockor och allt möjligt i det tema så tänkte jag på dig:-) Här kommer adressen: http://www.babushka.nu/

Ha det jättebra, hälsningar Maria

2010-01-25 @ 09:41:13



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Så fint det blev! Kan tänka mig att tjejerna e nöjda :-)



O vilken tur i oturen du hade med tapeten! Ibland e det bra o stå på sig o va envis!

2010-01-25 @ 23:15:06
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...