Ting ute & inne samt picknick...

Idag åkte jag & min vännina Cecilia ut på eget ÄVENTYR... vi stannade först till på Ting ute & inne utanför Trelleborg sedan blev det picknick på stranden, lite mer shopping på Hönan Agda och sedan en tur till Stavstensudde för att kika på BO07 husen... en otroligt härlig INSPIRERANDE dag! Vi avslutade dagen hemma hos oss med våra familjer och fika i trädgården.. sommar - JAPP!!









Får inspiration från en bok med underbara trädgårdar i Ting ute & innes stil... har glömt namnet på boken men den är underbar!!





Fler som gillar Ting ute? Jag älskar att åka dit... Köpte en hel del piff som kommer i ett annat inlägg!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: susanne

Hej

Tänk att vi varit på samma runda, på samma dag. Jag och min väninna körde först till böste där det skulle vara en loppis. Sen körde vi till hönan agda, sen ner till stranden vid ting...

Faktiskt köpte jag ingenting...

Kram Susanne

2010-07-10 @ 20:38:13
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...