Bloggrundan 2010

Idag var det en SUPERDAG! Susanne som har bloggen Bambu & betong hade en bloggträff idag med temat TRÄDGÅRD! Så idag har det varit en dag med MASSOR av med inspiration med likasinnade!

Bilder från dagen...



















Nästa ställe... Löddeköpinge plantskola...



Vi körde förbi en loppis men eftersom vi hade ett pressad tidsschema så blev det inget mer än ett HEJ till skylten :)








Moi i mitt ESSE!!






Sumpgräset följde med mig hem!!



Håll i er!! Vilken trädgård!!! Helt fantastisk... Ulrika Markslunds trädgård.. en tjej som brinner för växter!!













Jag spanade in hennes stolar, de var så fina o bekväma...









Lite nytt som fick följa med hem!



TACK Susanne för en underbart trevlig dag!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Susanne F

Hej

Vilka fina bilder...tack själv för en jätterolig dag

kram

susanne

2010-06-05 @ 23:05:19
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Ååå jag e så avis på er! Jag önskar sååå att jag hade kunnat vara med! Det hade varit himla kul o träffa er alla igen oxå :-)

Visst hade vi det kul i Ullared, men en trädgådsrunda i det underbara vädret hade varit snäppet bättre :-)



Men jag hörde nåt om en julbloggrunda, det låter supermysigt :-)

2010-06-07 @ 10:42:54
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Susihus

Åh vilken härlig dag ni ser ut att ha haft. Så avis att jag inte kunde vara med. Men middag för 1800 personer i ett jättetält var rätt häftigt att få se hur allt vi har planerat funkade så bra=)

Må gott

Kram

2010-06-08 @ 16:24:03
URL: http://susihus.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...