Helgen...

Helgen har varit bra! Vi har hunnit med en hel del... både fest, middag med goda vänner, IKEA och promenad! Nu väntar en NY vecka sedan är det en ny härlig helg som väntar med MIDSOMMAR och vänner!!

Fria drinkar är aldrig fel... kontakter är bra att ha!



Nu är det sommaaaar....



Sovmorgon och sedan lite hemmafix...
Fick i ordning mina vattenväxter som jag köpte för nån vecka sedan innan gästerna kom i lördags... i loppisvasen jag fyndade förra lördan!



En fisk smög sig in (på)... det är bara ett barn som kan komma på en sådan UNDERBAR idé... älskar lilla fisken!




Min fjärilstavla kom också upp innan gästerna kom... Det är bra med bjudningar - då får man upp det där som "ligger" lite för länge"




Barnkalas? Nä.. våra gäster :) Vi har 6 barn tillsammans så det är verkligen fullt upp när de kommer! Vem hade anat det för några år sedan...




Hann även plantera min murgröna i den andra glasvasen jag också fyndade på loppisen...






Hårnålen/hattnålen även den från loppis!



Dagens middag fick bli på Ikea... en perfekt avslutning på helgen! Kidsen fick leka av sig och jag fick nya ideér!






Nu är det dags för sängen... 10km är avklarade och nu längtar jag efter spikmattan!
Helgen är SLUT!!

Vad har ni hittat på i helgen?

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Marie

Du är inte klok. va fin tavlan var.

Vilket fynd du gjorde på cylindervaserna.

Ha en fortsatt fin dag i solen .

2010-06-21 @ 10:00:05
URL: http://tinginneoute.blogspot.se/



Postat av: Ann

Vilken helg du har haft då! Så spännande med ballongflygning! jag är flygrädd så det är definitivt inget för mig. Skall flyga imorgon är känner lite panik nu. Men jag gör det, vill inte bli kvar i Sverige när familjen drar på semester.;)



Det blev ingen svart dörr. det blev en vanlig vit. likadan som den svarta, men jag är superduernöjd ändå!

den svarta var hutlöst dyr, hela 34000kr men gud så fin!



kram o ha en fin vecka!!!



2010-06-21 @ 11:29:08
URL: http://tasstaylor.blogspot.com/



Postat av: Anna

Sv:Vi pratade om bröllopet på jobbet och alla sa att de satt å grät=) De var ju så fint

2010-06-21 @ 14:54:35
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



Postat av: Linda

Sv: TACK!!!

2010-06-21 @ 21:32:59
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...