Midsommar!

Midsommardagen var ju helt underbar! Vädret var FANTASTISKT och firandet i vår lilla by var så mysig... Vi började dagen tidigt, redan vid 11 dansade vi runt stången! Sen så gick vi (jag & min väninna) hemmåt och fixade medans männen & barnen hade picknick och plockade blommor! Mat, mat, mat sedan klädde vi stången & dansade sen nattinattdags för kidsen och FEST stod på schemat! Ett MINNE för livet!

Bilder från dagen... på väg till byn!




Dans kring stången...




Midsommarstång på G!



Min dotters Midsommarstång från skolan...



Barnens hörna!




Sånghäftet!



Matdag med nubbe...



Jag & mina killar!



Midsommarstången pyntas...



... sista touchen!




Jag & min väninna & våra barn...





Jordgubbar avnjuts...




En superhärlig dag med andra ord... idag är det VILA som gäller & gårdagens mat :)

Hur var er Midsommar?

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Alexandra

Så fina bilder,och kul att se att vädret höll i sig i hela Sverige.Så fin barnens midsommarstång var och eran också för den delen.Vi hade en underbar dag också,med picknick och sedan mat på vår lilla balkong.

2010-06-27 @ 11:08:48
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com



Postat av: Daniel

Fina bilder! Ni hade en trevlig midsommar ser det ut som! Vi hade en trevlig midsommar med och även för oss gällde vila dagen efter :-)

2010-06-28 @ 09:00:51
URL: http://mammaganton.blogg.se/



Postat av: Susihus

Härliga bilder! Vår midsommar var helt toppen, vilket väder. Vi var i Skepparkroken nere i Skåne vid havet och njöt. Ha en härlig dag i solskenet.

Kram

2010-06-29 @ 12:52:07
URL: http://susihus.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...