Nymålat!

Igår kväll så påbörjade jag målningen av barnens trädgårdsbord. Den var jättefin i VIT men lacken hade börjat pulveriserat sig så barnen blev "mjöliga" varje gång de satt på det - inte så kul! Så igår ATTACKERADE jag bordet med pensel & färg. En stackars SPINDEL dog i attacken.. hade dock ingen aning att den låg hopkurad under brädorna!

Idag har jag målat underdelen... torkar lagon till MIDSOMMARFESTEN på fredag!!




Gårdagens WALK bjöd på blomsterplockning...



Samt fotografering av inplastade höbalar :)



Snart kommer en annan vännina för lite walk & chitchat... Denna vecka ska jag gå 50km... får se om jag tar mitt mål!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Lika flitig som vanligt! ;)



Hoppas ni får en rolig o trevlig midsommar!

Kram!

2010-06-23 @ 11:12:30
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Daniel

Tjusig målning. Isa fick med sådan trädgårdsmöbel i förskott på sin födelsedagspresent.

Höbalarna, är det dem som finns vid Gessie? Tyckte jag såg sådana där när jag var där i förrgår.

2010-06-24 @ 20:34:24
URL: http://mammaganton.blogg.se/



Postat av: Camilla

Cornelia: Tack, det samma... nu hoppas vi på SUPERFINT väder också :)

Daniel: Jo då.. det är Gessiebalarna :)

Trädgårdsmöbeln är jättefin men efter en regnig sommar så blir lacken som mjöl... inte så kul att ha i sofforna :)

Glad Midsommar, hälsa familjen!

2010-06-24 @ 22:12:07
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...