Räkor, avokado, ägg & sallad...



Idag var det dags för ännu en promenix... vi är flitiga nu! Denna veckan har vi gått 25km!! Känns superbra att vi fortsätter walka... tror vi har blivit lätt BESATTA! Det är liksom inte jobbigt att gå, utan vi LÄNGTAR till våra promenader/terapisnack!

Vädret var SKIT idag... var f-n är sommaren??? Är det fler som undrar! Jag KNÄCKS av det här!! Sommarskorna står i garderoben och vinterjackan är framme... nja.. inte riktigt! Jag TROTSAR regnet & kylan och våndas i minna tunna kläder för jag vill ha sommarkänsla!!!

På jobbetid går vi alltid i Pildammsparken i Malmö... den är så fin! Idag såg vi att alla tulpanerna var uppryckta för att få plats med nya växter - de var i full gång när vi kom! Mycket spännande... en kvinna flätade nått STORT med pil!! Återkommer med bilder på vad det blir i nästa vecka!

Lunchen vi käkade kom från SALADS AND SMOOTHIES - så mumsigt! Färska räkor med ägg, avokado & sallad! Dock drippdroppade det rejält under tiden vi åt så vi undrade om det verkligen var JUNI! Sommar? Ja, DEM säger ju det!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Linruz

Ja fy för detta tråkiga väder!!

Ha en fin helg

Kram Lina

2010-06-11 @ 07:25:20
URL: http://www.linruz.se



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Håller med! Var fanken e sommaren! Jag får abstinens snart, måste få sol o värme. Nån varm o härlig vår fick vi inte heller.

Jag tror vi bor i fel ände av landet, man skulle bott på östkusten och lite mer mitt på. De har haft massor med sol o värme. Fast man kan ju tycka att det borde va finast i söder!



Shit va ni e duktiga med era promenader! Måns har stegtävling på jobbet men vi komer inte ut mer än 1 dag i veckan för det, o då när det e fint väer ;-)



Hoppas du får en bra helg och att solen återvänder!

2010-06-11 @ 10:02:58
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Marie

Underbart gott. Nice med Walk and talk.

Ha en fin helg.

2010-06-11 @ 21:25:41
URL: http://tinginneoute.blogspot.se/



Postat av: Susihus

Håller helt med dig. Hade en sån toksur dag igår när det spöregnade igen....Ska man aldrig få ha sina sommarkläder. Känns som jag har gått i goretex kläder och mina Lundhagskängor hela året nu.

Ha en härlig kväll

Kram

2010-06-13 @ 19:31:59
URL: http://susihus.blogg.se/



Postat av: Anna

Ja var är sommaren? Härligt att kunna få gå ut och gå så på jobbet=)

2010-06-13 @ 20:48:20
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...