Hemma!

Mina barn turas om att vara sjuka... har varit hemma sen i tisdags, först med sonen och sen med sonen & dottern!! Jag önskar att det var SOMMAR så vi hade kunnat varva trädgården & sängen!! Jag har fått gjort en hel del smått & gott sånt som egentligen inte tar TID men som man drar sig för när man jobbar... sen har det blivit en hel del vanliga hushållssysslor med. JABBA för vab (ironi) - man vabbar plötsligt för huset också :)

Jag SYDDE dotterns söndriga hund!! Nallehund!! Den var i sönder på ett antal ställen och det kändes så BRA att äntligen ha fixat det. Hunden fick ett nytt halsband nu när jag väl var igång!



Sen har jag TVÄTTAT i massor :)



Byggt med KLOSSAR har vi gjort!



Experimenterat med MAT - dvs komponerat egna middagar!





Idag är det jobb & sen FREDAG... så skönt även om jag har varit hemma i några dagar!

Fler som V A B B A T i veckan??

Vad ska NI hitta på helgen??

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: linda

Ja tyvärr har jag varit hemma och VABat... börjar bli less på det nu! Dessutom blev jag och mannen däckade båda två igår med spysjukan och feber och 3 pigga barn. Det va halvkul måste jag säga.



Hoppas fredagen blir bra och mysigt fredagsmys.....

2010-03-12 @ 07:53:41
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/



Postat av: Susanne F

Hej

nej vabbat har jag inte gjort..Maxen är för gammal, man får inte vabba längre, han är för gammal.

Däremot när ha nvar runt 3 år så vabbade jag hela tiden, kändes det som...

I helgen ska vi på två kalas och sen på söndag ska jag träna, schlagerpass

Ha det bra

Kram

Sus

2010-03-12 @ 08:00:33
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: Camilla

Linda: Hihi.. kunde inte låta bli att skratta när jag läste att du o din man var dåliga igår o så tre PIGGA barn på det! Det är ju sååå typiskt! Har också varit med om det o man är verkligen helt lealös o de superpigga!! Hoppas ni får fredagsmys o att alla sjukdommar släpper :)

Susanne: Mm.. jag vabbar jämt. Det går runt här hemma.. känns jobbigt ibland jentemot jobbet men man har ju inget val! O sen blir de sjuka när man minst anar det..

oooh, låter spännande med schlagerpass! Vad är det för nått, nått med aerobics? Jag ska mysa ikväll, imorgon blir det Skeppsbron med Marie... söndag kalas :)

2010-03-12 @ 08:11:39
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Ewa

Maten ser ut smaskigt. Kram - Ewa

2010-03-12 @ 11:25:21



Postat av: HUSnrNIO

Ibland är det bra med lite vab så man hinner med saker hemmakring... Farfar har vabat hemma hos oss torsdag och idag. Tur att man har dem när det krisar ihop sig alltför mkt. Ha en trevlig helg och krya på er.

2010-03-12 @ 18:32:24
URL: http://hilajns.blogg.se/



Postat av: Linda

Japp, har med vabbat tis-tor! Isabella hade feber och är superförkyld, dock på bättringsvägen. Men nu det slut på vabbadet, har HP nu :-)

Trevlig helg!

2010-03-12 @ 23:31:27
URL: http://mammaganton.blogg.se/



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Tråkigt o lite jobbigt med för mycket vabbande. Speciellt när det gäller jobbet. Men lite skönt måste det ändå va, man hinner med o göra saker hemma, skönt ibland o va hemma från jobbet, få lite extra tid ihopa med barnen o feberfriadagar låter ju inte helt fel! Jag e faktiskt avis på er som får vabba!



Vi har varit i Göteborg i helgen! Supertrevligt! Vi åkte upp igår fm tillsammans med ett kompispar för att fira tjejens fördelsedag. Vi åt en supergod middag på den supermysiga restaurangen Joe Ferellis på Avenyn. Och då visade Meodifestivalen där!

Idag åkte vi förbi outleterna på Freeport på vägen hem. En mysig helg helt enkelt!

2010-03-14 @ 20:36:28
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Camilla

Husnr9: Åh, vilken snällisfarfar som kommer o vabbar! Det är ju super o ha den hjälpen för ibland är det sjukt mycket vab ju!!

Linda: Grattis till HP:n... då är du hemma ett BRA tag nu!! Kommer du förbi nån dag om du fortfarande är i behov av mammabyxor??

Cornelia: Åh, låter som en supertyrevlig helg! Middag på restaurang med Melodifestivalen i bakgrunden låter ju som en superkväll. God mat o nöje o man behöver inte fixa något!!

Jo, min Zofia har haft feber hela natten, problem o svälja så det är vab igen. Dock tog min man det då jag har varit hemma så mycket nu. Det är skönt med vab ibland men när de här nätterna kommer också så är det jobbigt.... feber o bad mitt i natten, illamående o så kissade hon i vår säng o i sin säng vilket aldrig händer annars. Kaos!! Hoppas min man reder sig idag... jag är ju VABMÄSTAREN :)

2010-03-15 @ 07:41:09
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...