Horsens

Det har varit tyst på bloggen ett tag... har svävat lite på moln den senaste veckan & sen så har jag så sjukt ont i ryggen så jag inte orkar göra nått mer än att överleva!

I allafall, i förra veckan, i tisdags så mailade en vännina mig att hon hade fixat biljetter till Depeche Modes sista konsert i Horsens Danmark och undrade om jag ville komma dit... hon visste även vilket HOTELL de bodde på!

Den dagen i förra veckan så vabbade jag med min son... så tankarna började snurra... hur skulle jag fixa detta. Men allt löste sig och jag kom i väg. Horsens ligger en bra bit utanför Köpenhamn, så det blev 3 timmar med tåg...

På tåget fick jag slinka in på toan och byta om till min lilla skinnklänning (ville inte gå med kortkort i skinn mitt på ljusa dan :) dagen till ära!! Klänningen är köpt på Lindex och är superfin... tänka sig att de har POPPAT till sig så!



Väl framme i Horsens träffade jag Evelina LÄNGST fram i kön till Horsens Arenan... efter bara 10 minuter så öppnades portarna & the MAGIC began!!

Evelina hade en plan om hur vi skulle få bäst platser och den FUNKADE, vi fick sjukt BRA platser! Längst framför lilla "tarmen" som sticker ut! Både Dave & Martin svängde sina lurviga där ett antal gånger!!

En HAPPY en...




Kolla in blicken... looking good!!






Här svängde han på sina lurviga, endast för mig :)




Fick inte med huvudet... men det det skadar inte att endast ha HANS mage på bild!!



En klassiker... Ser ni mig i skuggan!!?




WORLD IN MY EYES - videosnutt

På hotellet - vi ville absolut inte ta foto på Martin när han var nära oss så det fick bli smygisar när han skulle upp på sitt rum! Han är sååå fin!!



Blev en liten vinkivinki från hans sida i hissen!! Damerna smälte... eller hur Evelina :) ??!



Mitt BUY utanför Arenan... mössan såg svart ut i mörkret (hade velat ha en SVART!!!), men inte när blixten kom fram! Min son har fått mössan - behöver jag säga att han är en liten FRÄCKIS nu!!



Vi tog tåget i ottan så vi skulle kunna komma hem på morgonen.. Goodbye Horsens!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Ia

Hi,hi du är ett riktigt fan du!!!!!!!!!

Men avvis blir man ju :-)



Ska bli spännande med fortsättningen, hittade ni dom på hotellet????

2010-03-02 @ 14:07:08
URL: http://busliv.blogspot.com/



Postat av: Evelina

Jag räknade ut att det var 15:e konserten med Depeche för min del :)Längtar redan tills de ger sig ut nästa gång! Jag vet ju en som jag lär få med på ett antal konsert eller hur?

2010-03-02 @ 18:30:59
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/



Postat av: Anna

Inte aaaaalls lite avis, nope, mycket avis! Så härligt med en massa konserter, det värst är ju att man bara vill ha ännu mer! Ska lägga upp ett sparkonto redan nu,inför nästa turné ;) Och den magen, den magen, vem behöver ett ansikte då :D

2010-03-02 @ 19:20:33
URL: http://nyckelpigan73.blogspot.com



Postat av: Anna

Men du, tittade på klippet nu... och läste beskrivningen... är det du som lagt upp det... och som hängt i baren med Martin...

2010-03-02 @ 19:22:59
URL: http://nyckelpigan73.blogspot.com



Postat av: Camilla

la: japp,, vi hittade dem på hotellet... vilket underbart minne. kommer mer sen på bloggen :)

Evelina: Jag är uppe i 11 gånger, en kram på Martin och en efterfest med dem :) O jaaa... det lär bli fler gånger! ´Räkna med mig!!

Anna: Sitter med en riktig CRUSH nu... my god vad snygg han är!! O ja... vi var på samma "efterfest" på hotellet... med Martin, Fletcher, Viva Lee (Martins dotter) o de som spelar keybord o trummor. Dave var inte där,,, men men, Martin vinkade åt oss :) :) :)o det räcker!!

2010-03-02 @ 20:46:44
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Snusans inredningsblogg

Åh, ljuvliga bilder! :D Vilken känsla det måste ha varit. Såg dom i Globen och hade INTE lika bra platser.

Nu måste jag ju återkomma hit och läsa mer. :)

2010-03-03 @ 11:03:35
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Du e ju helt galen ju!!! :-D

2010-03-03 @ 22:56:23
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Evelina

Jupp det var härligt med vinken...han är så fin! :)

2010-03-04 @ 09:19:36
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/



Postat av: Kristine

NÄMEN OJ SICKA FINA BILDER!!! Va avis jag blev nu...Dave Gahan är ju min gamla tonårskärlek ;)



:-)

2010-03-17 @ 16:52:16
URL: http://frokenkirsty.blogspot.com/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...