Plattången har gjort comeback hos mig!!

Plattången har gjort COMEBACK hos mig! Förra lördan var jag Marie ute & svängde.. vi gjorde oss i ordning hemma hos henne & jag passade på att prova hennes PLATTÅNG!! Shit, vilken skillnad!! Håret blev sååå snyggt....  + att det höll sig på plats hela kvällen! Helt SÅLD!! Måste ha en, punkt slut!!

Så i fredags KLICKADE jag hem en alldelles egen plattis från Snowdrops och som förhoppnings hittar hem till mig denna veckan!! Hoppas den är bra.. den är i allafall i samma märke som Maries och hennes var SJUKT bra!!

Ser ni mitt PLATTA hår???



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Vilka pinglor! Visst e det grymt med plattång, fast man kan ju inte använda det varje dag, då sabbar man håret + att det tar sån tid. Men förr drog jag igenom håret lite grand varannan dag, men nu blri det mest till fest :-)



Jättesnygg blus du hade fyndat!

2010-03-23 @ 23:59:46
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Lottis

Skulle inte KLARA mig utan min plattång...efter intåg har den ALDRIG lämnat mig ;)



kram kram

2010-03-24 @ 19:39:44
URL: http://lottis.brohede.se



Postat av: Camilla

Cornelia: hihi... jag har en känsla av att jag kommer bli besatt av plattången :) Det märkte jag bara av hos Marie... drog igenom håret varje gång jag gick förbi plattången :)

Lottis: Ja, jag är också helt såld efter att ha provat den hos vänninan! Kommer förmodligen heller aldrig huset utan några drag :)

2010-03-25 @ 07:41:46
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Eva Larsson

Snyggt hår med plattång. Du har väl ett speciellt medel som du tar i när du plattar annars sliter du på håret. Jag har en fin växt, Agapantus, Afrikas lilja, växer vild i Afrika kan övervintra i jorden. Färgen är ljust lila som dina "bollar". Du kan få två nu. Jag har även vit som du kan få 1. av. kram Eva L

2010-04-05 @ 13:39:29



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...