Walk almost on ödla!

Motion: Igår kväll så var det motion de motion - 2 X promenad med 2 X walkkompisar!!

19.30 - 21.15 #1
&
21.20 - 22.50 #2

Jag gick i SKIFT kan man säga - och i lite mer än 3 timmar! Jag var helt slut... men det var underbart att få så mycket motion och frisk luft! Dessutom så har jag ätit SJUKT mycket grädde (älskar vispad grädde) i helgen... både till våfflor o i princesstårtan som vi åt helt-onödigt-igår-efter-middan, så det kändes oerhört skönt att få röra på mig så länge som igår!!

På runda #1 hittade vi denna lilla krabaten - en ÖDLA mitt på en cykelväg med åkrar på båda sidorna!! Är inte det liiite konstigt eller är jag helt ute och cyklar när jag tänker ödla+landet+marsmånad=fel!!?



Är det fler som ska ut & WALKA kväll! 20.30 är det dags för mig igen!!

Kom gärna med nyttiga middagstips också - behöver inspiration!! Storhandlade idag och det blev det "gamla" vanliga!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Evelina

Du är inte klok Camilla! :)

2010-03-22 @ 19:53:47
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/



Postat av: susanne

Hej

Oj så mkt du gick igår...jag var också ute och gick men bara i 1½ timma...

jag har tyvärr ingen möjlighet att vara ute från kl 19.30-22.50 som du var igår...sonen behöver sitt och mannen vill också träna..

//susanne

2010-03-22 @ 21:36:24
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: Camilla

Evelina: Jag vet.. jag har blivit besatt :) Igår var jag ute igen, 2½ timme... men faktiskt, jag har aldrig mått bättre!!

Susanne: Det är bra 1½ timme... vi började så, nu har det blivit varmare så automatiskt går vi längre o hamnar på 2½ timme. Igår gick vi från Klagshamn till Bunkeflo :) Crazy!

Jag nattar kids o fixar i köket o huset innan jag går, så då är det klart! Sen är D alltid uppe så vi hinner mysa innan vi somnar! Puh.. ja, man ska hinna med allt o alla :)

2010-03-23 @ 07:56:54
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Ausra

Hej!

Jag vill bara informera om en kommande mässa nu till helgen. Du kanske kan få mycket inspiration på stora symässan i Malmö 26-28 mars, där ska jag ställa ut mina och systers sjalar och smycken. Sprid detta ut till folk som är intresserade av textil, smycken, lapptäcken, stickning, virkning och mycket mera. Du kan hitta mer info på min bloggsida: www.ullsmycken.blogg.se

Ha en underbar dag trots regnet. Kram Ausra

2010-03-23 @ 08:29:54
URL: http://ullsmycken.blogg.se/



Postat av: Ensamma mamman

men gud va du är duktig! Hejja dig! Kram

2010-03-23 @ 22:00:11
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...