Helgen...

Igår blev det en tur till Ikea! Min sambo är iväg och tävlar i RULLSTOLSBASKET hela helgen, så jag försöker AKTIVERA mig & barnen! Svärmor kom förbi på fredagen och såg Let´s Dance avslutningen, igår var det shopping & framförallt LUNCH på Ikea. Jäkligt najs att slippa stå o laga mat ibland!! Idag blir det Vellingeblomman med morfar & barnen! Där finns får,kaniner & marsvin - det är ju inte helt fel!!

Eventuellt blir det en WALK ikväll om svärmor kan komma förbi och passa barnen! Jag har inte promenerat sedan i onsdags och känner att det är lite väl långt break!!

"Minneslapp" på handen! Glömmer ALLTID att köpa innerkuddar till barnens kuddfodral jag fick hem för ett tag sedan från Ellos!!




På fyndhörnan...


Jag på FYNDHÖRNAN!! Den är farlig och jaaa, jag fick med mig lampan hem efter många bra överväganden :)

Här är rottingfåtöljen som jag bloggade om för nån dag sedan! Blev väldigt besviken när jag såg den LIVE - den var väldigt liten! Så det blir ingen sådan!



Kuddarna klara!!!



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Elin

Hihihi, vilka festliga bilder från fyndhörnan! Man riktigt ser hur det snurrar i huvudet... :) Det var en fin lampa, ser fram emot att få se den på plats. :)

2010-03-29 @ 10:53:50
URL: http://imsevimsevass.blogg.se/



Postat av: Petra

Saknar verkligen IKEA i Malmö, i Helsingborg är det såå litet och ofta finns inte dem sakerna man söker för det har bara dem stora IKEA. Men det håller på att byggas om och ut nu, så det verkar bli ganksa stort sen.

Svar ang pysselklubbar: Jag har varit med i bla. pysselklubben.se och creative club där Karin Mannerståhl är klubbvärdinna. Sen blir det ju lite shoppat på Panduro oxå ;)

Pyssla är kul när tid finnes, jag är ganska dålig på att ta mig tid.



Åhhh, vellingeblomman, det saknar jag att åka till. Känns som det är för långt att åka dit nu, får passa på när jag är nere hos föräldrarna som bor liite närmare eller hos vänner i Vellinge. Där är ofta såå mycket fint att köpa.



kram kram

2010-03-29 @ 11:05:44
URL: http://godisfrun.blogg.se/



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Visst va rottingstolarna små! Likaså många av deras andra sommarmöbler som pallar och bordJätekonstigt tycker jag! Iblan dlyckas de inte helt med esignen tycker jag, har liksom ingenn koll på verkligenheten eller konkurenternas liknande möbler på marknaden. Jag trodde att IKEA stod mycker för funktion. Men den rottingstolen är verkligen inte funktionell.

2010-03-29 @ 13:52:27
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Camilla

Elin: Hihi.. jaaa.. det snurrade i huvudet :)

Petra: Jag är så sällan på Panduro.. kommer aldrig iväg till stan! De har så mycket fint!! Va bra att Ikea bygger ut hos er... ikea ska vara stort, ett som ett äventyr för oss vuxna :) Älskar nya Ikea... verkligen stoooort :)

Cornelia: Håller med... vad håller Ikea på med. Först kommer de på att designa en snygg loungestil i fräsch turkos färg, sen gör dem den så ofunktionell så det inte går att köpa den! SURT... tyckte den var så fin på hemsidan!!

2010-03-30 @ 11:10:39
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...