Pomp De Lux - klädesparty!!

Igår var jag på ett POMP DE LUX klädesparty - ett danskt klädesmärke för barn! Otroligt söta kläder! Lite bohemiskt men mer åt det fina hållet. Kika på deras hemsida så kan ni se vad jag menar!

De hade en hel del HAREMBYXOR för de mista - åååh, så söta!!
Jag fick inte till nån beställning... har varken skor eller jackor som passar till den här stilen då jag kör mycket basic och starka färger till mina barn! Men det blev en trevlig kväll med inspiration i allafall ! Tack Anna för igår!!








Pomp De lux

När jag kom hem från PARTYT så blev det en walkis på 5.2km med min vännina! Det var riktigt, riktigt härligt... ingen blåst & värmen fanns i luften!! Ikväll blir det en runda på 8km... kanske längre! Det händer inget med de sista 2 kilona så nu är det allvar med motionen :)

Vill se det magiska MINUS 10 på vågen innan sommaren är här och där i mellan är det ju PÅSK med allt vad det innebär!!

Kikade lite på Tastelines sida och fann sjukt många recept som jag vill prova till påsk! Bl a MINIVÄSTERBOTTENPAJER och deras vita CHOKLADMOUSSE - det ska nämligen mumsas i påsk!!

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Kom GÄRNA med läckra påskmattips... ofta kör jag med samma "gamla" vanliga, men i år är jag sugen på nått helt annat än det "klassiska" påskmumset!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Anna

Sv: Ja visst är de...Vill med kunna gå i de kläderna nu.Här lyser väl i och för sig solen idag men lite kallt ändå för pumps=)

2010-03-30 @ 15:39:52
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



Postat av: Tobbe

Hej! :)

Allt bra? :)

2010-03-30 @ 16:48:16
URL: http://tobbees.com



Postat av: Millan

Då vill jag tipsa om vår matblogg, där du har en hel del påsktips. Klicka på "påsk" ute i högerkanten i bloggen :)

2010-03-30 @ 17:13:22
URL: http://www.saltpeppar.se/blog



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Jättesöta kläder! Har du kollat in min a kompisars barnklädesföretag Blingo? Jag kan tänka mig att du gillar deras kläder, basic, färgglada, ekologiska men med en egen design o twist :-)



Du har inspirerat mig att ta tag motion o mat, har börjat lite med maten o skabeställa gymkort nästa vecka. Sen hoppas jag bara det finns tid til träning oxå, just nu e det fullt upp så mycket annat. Men 5-10 kilo hade inte varit fel o loosa till sommaren :-)

2010-03-30 @ 22:46:59
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Evelina

Du är så duktig Camilla :)

2010-03-31 @ 08:11:28
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/



Postat av: Camilla

Anna: Jag vill också klä mig lättare nu. Sjukt tråkigt att det ska regna i påsk! WHY???

millan: Oooh, kikade på sidan! Så mumsigt! Ska definitivt kolla igenom dina recept!! mums mums

Cornelia: Åh, va glad jag är att du blivit inspirerad! Det är så enkelt när man väl bestämt sig o nu när du tagit det beslutet så ska du se att du går ner till sommaren... om inte så mår man bättre! Motion tar ju fram endorfinerna :) Ska genast kolla upp Blingo.. härligt namn förresten!

Evelina: Tack, tack :) Kram

2010-03-31 @ 09:05:33
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...