Slutläst...

Min senaste läsning har fått ett slut, tyvärr... boken är klar, finito... finns inga fler sidor på boken. Halvtimmen på bussen till jobb och hem kommer inte förgyllas av DEPECHE längre.

Fick Steve Malins biografibok om Depeche Mode i julas! Läste den för många år sedan på engelska... nu blev det den svenska varianten och boken har varit en TROGEN följeslagare ett par veckor nu!





Nu blir det en ny bok, ska beställa den i dagarna och jag längtar tills jag har den!

Kommer ni ihåg mina Depeche-äventyr i vintras. Där träffade jag Robert som också var DM fanatiker och vi fann varandra snabbt. Han har i allafall skrivit en bok "Övningsdör" som gavs ut för några veckor sedan!! Blir det ingen ny DM bok så får det ju bli en DM-fanatikers bok istället!!

Ska även beställa "Den oändliga historien" av Michael Ende... läste den ett par gånger när jag var liten och det var min absoluta FAVORITBOK! Jag läste mycket när jag var liten och varenda bok är sparad. Så nu har jag börjat med HÖGLÄSNING för äldsta dottern och läser Enid Blytons äventyrsböcker på kvällarna. Ska bli kul att läsa "Den oändliga historien" igen, speciellt i vuxen ålder...

Andra tips på äventyrböcker tages gärna emot.


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Ingela

Har inga direkta boktips men ville bara säga att jag också är ett stort DM-fan! =) Så det var jag som fick boktips av dig!

2010-11-06 @ 15:43:48
URL: http://ingells.blogg.se/



Postat av: Evelina

Åh snart ett år sedan jag läste den boken... så bra den var! Och snart kommer dvdn med dem från senaste turnen, suck, lycka! Längtar mig tillbaka till Horsens, bästa konserterna någonsin med dem... :)

2010-11-06 @ 18:25:36
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Jag älskar att läsa! Måste alltid läsa något varje kväll i sängen, annars kan jag inte sova.

Just nu e jag inne på den tredje Harry Potter boken, de e superbra! Vet inte om din dotter e för liten för dem än.

Jag läste också mycket när jag va liten en hel del äventyrsböcker men tyvärr mins jag inte vad de hette. Annars blev det hästböcker för hela slanten, jag va ju en hästtjej när jag va liten :)



Ha det bäst!

2010-11-09 @ 20:31:24
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Jag älskar också att läsa! Jag måste läsa varje kväll när jag går och lägger mig, annars kan jag inte sova :) Just nu håller jag på med den tredje Harry Potter boken, de e jättebra, kan varmt rekommenderas. Men jag vet inte om din dotter e för liten än för dem, de e lite läskiga emellanåt.



Jag läste också mycket när jag va liten, en hel del äventyrsböcker men jag minns inte vad de hette. Annars va det hästböcker för hela slanten, jag va ju en riktig hästjej :)



Ha det bäst!

KRAM!

2010-11-09 @ 20:43:04
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...