Bioline...

Jo.. då är jag tillbaks! Jag har unnat mig lite sista tiden och gjort en del saker som fått mig att må bra! Bla har jag varit på ANSIKTSBEHANDLING och rensat ansiktet från pormaskar. Förr (innan barnen) gick jag var 4:e månad, nu är det typ 1 gång per år. Men det ska det bli ändring på. Jag är alltid som pånyttfödd efter en porrengöring. Dessutom så är min kosmetolog (eller vad det nu heter :) UNDERBAR! Jag har gått hos henne i 11 år och det känns som att komma hem när man är hos henne. Vi påbörjar samtalet där vi slutade trots att jag är där så sällan... men det ska det som sagt bli ändring på! Nu när man är 33 år så gäller det att ta hand om ansiktet lite mer än innan.. så det blev en del produktköp också. BIOLINE heter märket som jag använder.. sååå bra!

Är det nån mer som använder Bioline? Jag har försökt hitta det på nätet men utan resultat, dvs på svenska köpesidor. Tänkte om man kunde få det lite billigare via nätet än på hudvårdssalongen. Tips tages gärna emot :)





Känner mig som en 23 åring nu!! Inga pormaskar... lystern i ansiktet är tillbaka :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Mamma M

Härligt!

Man borde unna sig mer av det som får en att må bra.

Särskilt som småbarnsmamma kommer man ju lätt i andra..eller tredje hand..



2010-10-07 @ 10:25:14
URL: http://blogg.mama.nu/mammam



Postat av: Maja i Malmö

Biolines prudukter är helt underbara !!! använder oxå dem, har tyvärr inte hittat ngr mer prisvärt ställe på nätet...

Vart går du någon stans? och får den här underbara behandlingen?

kram

2010-10-09 @ 09:05:11



Postat av: Camilla

Mamma M: Ja, det är viktigt att inte glömma bort sig själv småbarnsåren.. man är ju fortfarande ung o då ska man så klart passa på att njuta. Men det glöms lätt bort i stressen!

Maja: Jag går på ABC Hudvård på Regementsgatan.... underbart ställe. Går hos Susanne!

Du måste dit :)

2010-10-11 @ 10:19:32
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: lovisa

är allt bra?(:

2010-10-11 @ 10:29:16
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...