Chilly...

Ja, nu är det CHILLY utomhus... Barnen har fått nya jackor, jag har köpt ny jacka, vinterskor är inhandlade - vi är RUSTADE med andra ord!! Jag avskyr att frysa... så det är full mundering på mig...

Är dessutom otroligt nöjd med mina skoinköp detta året - svart MOCKAUGGS-VARIANT - ingen klack så jag kan ha dem hela dagen utan problem + varma + jäkligt snygga till tighta jeans. Härligt när man hittar skor man gillar!! Sen har jag även hittat ett par KLACKASKOR som jag använder nång gång då o då... för det är ICKE en hit att ha klackar i "gamla stan" som jag jobbar i... KULLERSTENMANI på de flesta trottoarerna!!

På vintern ändrar vår hall färg och form.... mycket svart kommer in. I år går även tjejernas ytterkläder i svart, dock med lekfulla vita PRICKAR!

En form av MÖSSORIENTERING fixades igår kväll... får se hur länge den ordningen håller!!






Är ni klara med vinterköpen? Hittat favveskorna? Ordning & reda i hallen?

Ja, det är hopplöst att ha ORDNING i hallen på vintern... en massa vantar, mössor, halsdukar... allt ska få plats och även kunna hittas på en sekund - good luck... Jag hade en PLAN igår kväll i allafall... får se hur länge den funkar!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Linruz

Usch jag får panik varje år vid den här tiden.

Allt som ska inhandlas och kollas om det passar.

Måste verkligen ta tag i det nu i helgen.

Härligt med ordning och reda i hallen.

Kram kram Lina

2010-10-08 @ 08:47:37
URL: http://www.linruz.se



Postat av: Mamma M

Vad fint ni har det i hallen, färgklickarna på barnens kläder livar ju upp lite mot det svarta o vita.

2010-10-08 @ 09:10:58
URL: http://blogg.mama.nu/mammam



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Jag hittar INGA skor :( Letar efter bruna boots och svarta stövlar med lagom klack, men icke, har nog varit i varenda skoaffär både på stan o på nätet suck

Fast jag tror at jag har hittat fodrade stövlar på Ellos iaf som jag ska beställa :)

Ny höstjacka har jag också hittat, bara halsduk som fattas.



Ha det gott!

2010-10-08 @ 23:12:41
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...