KALASADAX!!

Så då har man ju blivit 34 år och igår var det dags för KALAS!!



Ceriserosa PAPPDUK från Ica Maxi... är always on på våra kalas!!



Ostbricka de mums! Fikonmarmelad, havtornsmarmelad, färska fikon & dadlar och så en massa ostar så klart!
Rekomenderar VILMAS tunna knäcken... så goda!



O sen en SMARRETÅRTA på det!



Sista finishen med bär på toppen!



När vi var i Danmark på min födelsedag så köpte jag denna tårtspaden på Lisbeth Dahl. En butik helt i min smak!




Presenten från min väninna C som låg i brevlådan på självaste födelsedagen!



Fick även ansiktskräm för RYNKOR och ett portömmarpresentkort!!
Så nu ska det smörjas och rengöras!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...