Kalasinbjudan ♥

Då har man LUSKAT igenom ett antal affärer utan att hitta fina inbjudningskort för barnkalas. Har aldrig varit ett fan av prinsesskorten eller andra sagofigurer igår bestämde jag mig för att återigen fixa till ett par egna!

Dessutom blev de i princip gratis då jag hade allt hemma... lucky me!!

♥ bildredigeringsprogram
♥ printer
♥ vykort
♥ sax
♥ gem
♥ klart



Börja med att förminska fotot efter storleken på ett vykort i bildredigeringsprogrammet. Färglägg, lägg in texter!!
"Rena" vykort finns att köpa på Akademibokhandeln...

Du sätter ihop det printade utklippta fotot på det "rena" kortet med ett gem. Baksidan av kortet blir som ett vykort där man kan skriva tider etc...







Gissar att det blir BREVLÅDERACE ikväll med min soon to be femåring...

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lilla jag

Helt klart finare än de man hittar i butik!

2011-08-11 @ 13:36:27
URL: http://irenev.blogg.se/



Postat av: Petra

korten blev såååå fina.. Och mycket personligare och roligare att få bli bjuden så.

2011-08-11 @ 18:04:43



Postat av: Cecilia

Det finns wallies med babushka-dockor på i svart/rött i TGR-butiken, Burlövs Center. 30 kr kostar de minsann! :) Tänkte på dig när jag såg dem.



2011-08-11 @ 22:14:57



Postat av: Camilla

Lilla jag: Jaa, visst är de mycket finare än de i butiken :)tycker jag med :)

Petra: Åh tack. Är superduper nöjd själv.. bara att ha sin dotter på kortet gör att jag blir förälskad i kortet :)

Cecilia: OOOOh, måste ringa till TGE i Malmö o kolla om de fått in wallisarna där. TACK för tipset :)

2011-08-12 @ 09:35:34
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...