Kreativitet...

Såå då är det projekt på gång igen. Jag och min väninna Ingrid som är en otroligt DUKTIG fotograf och frilansare ska slå ihop våra KREATIVA huvuden igen! De senaste dagarna har jag jobbat med några prototyper - en före och en efter sak... vi har haft en del IHOPKOK i olika tidningar förr och nu är det dags för en ny omgång igen!

Tyvärr kan jag inget mer visa för det ska ut i tidningen först... men en liten sneak peak är väl inte fel!

Länge leve kreativiteten... det är på min TOPP 5 lista över livet!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Mrs. b

Spännande - lycka till!

2011-08-16 @ 16:48:08
URL: http://mrsbandco.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...