För två veckor sedan...

För två veckor sedan såg det ut så här...
Jag hade sjukt mycket slangar och en egen morfinpump. Första kvällen efter operationen reste jag mig direkt... Jag är ju sådan att ingen får röra mig när jag har ont... Oooh.. Jobbigt att vara på sjukhus o andra ska ta hand om en. Nej tack.

Andra dagen fick jag för mycket morfin. Hade pump, fick spruta samt tabletter. Plötsligt blev jag jättedålig o de sprang till min säng. De lyfte sängen så benen for upp o mitt huvud hängde ner. Syrgasmask i nån tablett... Under tiden ringde jag sjukt nog min man o sa att jag tror att jag kanske dör nu... Hemskt. Hade syrgasen i två dagar efter det.

Den här operationen är egentligen inget jämfört med min operation 1997, då delade dem på fyra kotor o tog bort en tumör i spinalen. My, My o resa sig efter DEN operationen ...

Delar med mig lite av min tid på sjukhuset... Verkligheten är inte alltid så trevlig...


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Evelina

Söta Camilla. DU kan tro att jag tänker på dig! Skickar så mycket positiva tankar jag bara kan om att ditt ben repar sig! Kram och ha en underbar jul som möjligt med de dina.

KRAM

2011-12-23 @ 07:59:18
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/



Postat av: camilla

Tack kära evelina. Fick en länk från min tyska väninna att dm skulle träffas nästa år o prata nytt. Tro mig.. inget, inget stoppar mig. Kram söta du.

2011-12-23 @ 09:28:34
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Pernilla

Hej Camilla! Jag vill att du ska veta att jag tänker på dig.Jag ryser när jag ser bilderna. Verkligheten är inte alltid så kul(har själv genomgått hjärtoperation), men tror att man får ett annat perspektiv på livet.Hoppas att du snart åter får vara den levnadsglada och uppfinningsrika Camilla som jag känner.Önskar dig en god jul och ett gott nytt år.Kramar från Pernilla

2011-12-23 @ 10:15:32



Postat av: Evelina

2011-12-23 @ 13:07:17
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/



Postat av: Evelina

Jag ska hålla öron och ögon öppna med... DM kan vi inte missa, i vilket tillstånd som vi än må befinna oss i! :)

Kram

2011-12-23 @ 13:08:17
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/



Postat av: Camilla

Jag beundrar din styrka och din beslutsamhet.



Önskar dig och din familj en riktigt God Jul!

2011-12-23 @ 13:39:46
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...