Hål i brallan...

Hål på barnens BRALLOR kommer ju titt som tätt... och titt som tätt så har jag alltid sytt hålen. IDIOT säger jag!! Hur kan jag ha missat dessa strykningskit.. jag har alltid trott att man skulle sy tygapplikationerna på byxan och har dratt mig för att ens kolla på TYGMÄRKENA - men det är ju bara att STRYKA!!! Å som jag har kämpat med smala nålar i jeansen!!!

Så, det är vad jag har sysslat med på sistone... alla hål har attackerats med tygmärke o strykjärn - so easy ju!! Kommer aldrig mer att sy ett hål i brallan nu... byxorna blev ju så mycket sötare med tygmärkena!!







Kitty charmar verkligen!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lilla jag

Söta kitty-jeans :)

2011-01-06 @ 11:53:52
URL: http://irenev.blogg.se/



Postat av: CC

har oxå använt de ett tag, praktiskt så det förslår men.....de kan lossna i tvätt och torktumling så några har jag fått sy dit med tråd i alla fall. Bara så du vet att den KAN hända men inte behöver. Beror kanske på kvalité och hur länge och hårt de ströks fast.

Carina

2011-01-06 @ 23:57:41



Postat av: Jackie

Kan tipsa om att det inte är helt dumt att efter man strykit fast märkerna även zickzackar fast dem med små stygn. Då håller det som aldrig förr och man kan tvätta och tumla jäklarimig. Det bästa med att stryka dem först är ju såklart att de små märkerna ligger stilla och ingen risk för att de glider omkring. Från en rocknroller till en småbarnsmamma ;)

2011-01-08 @ 21:15:56
URL: http://ingenrastingenro.blogg.se/



Postat av: Linda Ganton

Fiffigt! Jo jag har sett dem men än så länge inte behövt dem, Isabella är inte så vild av sig än ;-) Men det kanske kommer till pass tidigare än jag tror!

2011-01-13 @ 19:33:29



Postat av: Lisa

Hoppas allt är bra med dig....

2011-01-21 @ 12:57:43



Postat av: Maria

Måste fråga vart du har köpt dessa Hello kitty märken, min dotter är galen i henne men jag har inte sett några i affären. Hälsningar Maria

2011-01-21 @ 19:22:09



Postat av: pia

hej hej! är en av dina blggläsare som anonymt surfar..har också noterat att det varit ovanligt tyst från dig.. ville bara tala om att även jag blir orolig och hoppas verkligen att det är bra med dig o din familj. kram pia

2011-01-21 @ 22:59:29



Postat av: Petra

Jag tänker så ofta på dig och går in här på bloggen och bara önskar att du ska skriva att du mår bättre nu.

Kram!

2011-01-22 @ 09:03:20



Postat av: Lotta

Ville bara sända en liten hälsning till dej.

Såg att du inte skrivit på en stund, och jag hoppas att allt är bra med dej.



Många kramar till dej/ Lotta

2011-01-24 @ 10:44:45



Postat av: Jackie

Hej Camilla!

Jag hoppas också att du har det bra!

Kramar!

Jackie

2011-01-25 @ 10:17:45
URL: http://ingenrastingenro.blogg.se/



Postat av: Sara

Nu blir jag orolig! Är det någon som vet vart camilla har tagit vägen? Kram

2011-01-25 @ 18:33:51



Postat av: Sari

Hej Camilla, har följt dina bloggar i många år - sedan Camillasgarden och saknar dig! Hoppas allt är bra med dig och familjen. Kramar!

Sari

2011-01-25 @ 19:30:04



Postat av: Caroline/Drömlägenheten

En liten hälsning kommer från mig med!



KRAM Caroline




Postat av: Linda

Hej Camilla,

Jag är tyvärr dålig på att lämna spår efter mig, men har följt dig ganska länge. Precis som många andra börjar jag bli orolig för dig, hoppas verkligen allt är bra med dig och din familj.

//Linda

2011-01-26 @ 11:32:13



Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du att skratt ? Jo men självklart, vem gör inte de ju. Kolla in min blogg & skratta lite om mina skämt är din humor :)

2011-01-29 @ 15:25:14
URL: http://skrattfeber.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...