The trip!!

Mer från N.Y. resan... Planet var försenat när vi skulle dit så vi KILLED the time med litta smått o gott på Kastrup. Det blev en smoothie, kaffe på Starbucks Coffe o några korvar på Pölsemannen och en tur till Accesorize. Ja, typ 500 kronor fattigare för att planet var FÖRSENAT en timme :)

Så gooood!



Det obligatoriska toafotot!!



Framme i New York...



Haha... SPEGELTAK foto!!



Det blev ett par UGGS också på resan. Valde mellan svarta o lila, tog dem svarta och det var nog bra! Passar till det mesta!! Ser ut som en strumpa på fotot, men lovar det är en stickad SKO!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Det där fotot med taxibilarna måste du ju förstora upp som en tavla, grym bild, vilka underbara färger!

2011-07-17 @ 23:53:34
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: camilla

Jag vet, blev superbra o då har jag inte redigerat färgerna. Färgglada N.Y :) har massor m bilder därifrån som är så fräcka . Allt blir fräckt där :)

2011-07-18 @ 13:12:51
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...