Vilse på landet...

Oh my god vad LÅNGT vi gick igår kväll. Vi kom hem halv tolv!! Kan ju berätta att vi gick VILSE och när vi kom på det så gick det till ungefär så här:

JAG: Har vi gått här innan?
MARIE: Näää!!
JAG: Men va FAAAAN!

O sen kom paniiiken, vi hade gått 2 km (we know för vi har nämligen en mätare med oss :) åt helt fel håll och klockan var 22.25 när vi insåg det och vi hade redan gått 6 km och hade 8 kvar.
Vi hade babblat och babblat, såg en massa pileträd som vi inte sett innan och ändå tog det 25 minuter på den vägen att inse att här har vi INTE gått innan.

Så, jag med ryggskador, ichias i kläm... Marie har också ont i ryggen (typ 2 nittioåringar) fick gå det fortaste vi kunde för att ens kunna komma hem. Finns INGA lampor på vägarna mellan åkrarna kan jag säga!

När vi till slut kom hem till mig så kunde vi knappt prata... haha... tur att vi hade mobiler med GPS:S . Vi fann förresten två skatter igår... yeeeay

nr 1



En fin flower på vägen...



nr 2 på en kyrkogård...




Ett av de fina pileträden (på vilsevägen) med ett ihåligt hjärta i stammen... naturen är så fiiin!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Petra

Oj, då blev det en lååång runda. Jag och sonen körde och letade upp 2 st idag. Vi är sååååå bitna av detta. Jag har en vid mitt jobb, men den hittade jag inte idag. Kollade på min 30 minuters lunchrast. Får kolla en annan dag, hihi.

Jag vill bara ut ut ut, så även barnen.



Kramkram

ps. hoppas ni mår bra i ryggarna igen.

2011-07-04 @ 21:53:28
URL: http://godisfrun.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...