Falsterbo Horse Show 2011

MYSDAGEN igår!!

Vi anlände precis till Falsterbo Horse Show när ena tävligen började... så mycket folk och så mycket bilar och always är man ute i SISTA stund. Men vi hann och vi fick i oss litta mingelmat & diverse drycker.

Det var superväder, alldeles perfekt för en dag som denna!

Sydsvenskan entré till mingelbalkongen var jättefin. EN CHANDELIER hängde i tälttaket och RÖDA mattan var utrullad!!

Mingelmaten var superb... mmm, så gott med mat som man själv inte tillagat!
Fler sådanna tillfällen tack!!
 


Det var faktiskt första gången jag varit på SHOWEN trots att den ligger så nära oss... otroligt vad mäktigt det är att se hästarna in action!



En mycket trevlig dag med min dotter med andra ord!  

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Det e urkul på FHS! Jag e ju gammal hästtjej o har varit där typ varje år sen jag va liten tills för ett antal år sen när jag slutade rida o inte har så många hästpolare längre.

Va där dock för nåt år sen då jag hade VIP inbjudan av JMS :)

2011-07-17 @ 23:52:10
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...