Kalasdax...

Då var det ÄNTLIGEN dax för min dotters 7 och ett halvt års KALAS!! Anledningen att vi firar i halvåret nu är för att hon fyller år kring jul... inget kul att ha allt inom en och samma vecka, dvs jul & barnkalas. Så jag HÖLL tummarna för fint sommarväder och det fick vi!! Jippi!!

Kalaset gick i ROSA, no suprise där!! Tema: Bak o fram kalas!!

Vi började kalaset med att välkomna alla kidsen med ett HEJDÅ.... bak o fram remember!!
Sen blev det tårta och sen mat!!



18 gäster fick lugnt plats på stora bordet :)



Färgglada VIMPLAR från Lagerhaus!!




Otroligt roligt att se alla kidsen med KLÄDERNA bak o fram!!



Sista finishen... rosa girlanger!



Lekledaren var uppfinningsrik han med... en av lekarna var att gissa ORD som var skrivna baklänges - en hit!!
Specillet ord som

SIF
APAR
SSALG




Egna pysselgodispåsar... Min dotter fixade o fixade i minst en vecka innan kalaset. Färgglada namnskyltar till bordet, kalasteckning utanför dörren, stor namnskylt till sin stol... underbart med barnkalas!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Linda

Härligt med kalas!!! Jag ska ha eller dottern ska ha 3-kamps-kalas på söndag! Det blir nog en höjdare :)

2011-06-27 @ 21:07:36
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...