Första sådden för i år...

Första sådden för i år, dock inte den sista då jag har köpte två GRÖNA miniväxthus till barnens rum!! Min dotter älskar physalis så det har vi planterat i den ena... Kidsen tyckte det var superkul att fixa med det. Nu hoppas JAG verkligen att det kommer komma upp något också så de inte blir besvikna. De ser redan MILJONTALS physalisar i fruktskålen!!










Växthusen kommer från Bolagret.. det lilla kostar 99 och det stora kostar 129 - sjukt bra pris enligt mig! Kollade in ett "shabby chic" vitt växthus i samma storlek - kostade runt 500 kr... tro mig, inte för att odla en styck fröpåse!! Men runt hundralappen tar jag gärna 2! Piffiga gröna växthus piggar upp!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...