Projekt sovrum..,

Just nu har jag projekt sovrum. Säljer av en Beståmöbel från Ikea och ska köpa hem ett ekskåp från Blocket... ett GAMMALT ekskåp ska jag tillägga! Det ska slipas och betsas svart... ja, nån gång i sommar... men hem till mig ska det!

Mattan i SKINN är senaste köpet till sovrummet. Såg den i julas första gången och gick o filade på den i 3 hela månader.. hallå!!!? Hur tänkte jag där! Mattan är ju JAG!! När jag kom på det i förra veckan gick jag raka vägen till Myrtla och köpte den... och den var kvar! Ibland undrar jag hur jag tänker - KLART att jag skulle ha den! Pjuh att den fanns kvar!!

Svart & silvrigt skinn... så fin!






Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...