Zakopane & Kraków...

Tog några dagar ledigt och åkte iväg till KRAKÒW med min ena dotter... avkoppling, mat, shopping & släktträff stod på schemat!

En dagsutflykt till Zakopane hann jag också med på min 4 dagarsresa!!



Babuschka-land!!






Svart & silver är ju min favoritkombination... så ja... även neccesärerna går i dessa färgerna! Köpta på HM!!



Jag tackar alla dem som uppfann flyget... finns inget bättre än att sätta sig på ett flyg och arriva iväg i några dagar!! Om 2 månader så arrivar jag till NEW YORK... med andra dottern!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Cissi

Hej,

Härlig blogg och kul att du "kryat" på dig.

Har du tips på nåt bra hotell i NY - har oxå planer på att åka dit. Hur länge blir ni borta?

/Cissi

2011-03-30 @ 19:27:09



Postat av: Anonym

Hej Cissi!

Jag bor hos min kusin denna gången men sist jag var i New York så bokade jag via hotels.com... där finns massor av med hotell till bra pris.Vi betalade runt 1500 för ett medelrum i stan, dock inte i citycity men runt knuten, typ 90:e gatan.

2011-03-30 @ 22:52:41



Postat av: Anna

Åh vad glad jag blev när jag fick se att du var tillbaka =)

2011-03-31 @ 16:52:22
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



Postat av: Camilla

Åh, tack Anna... känns härligt med sådan respons :)

2011-04-01 @ 09:03:49
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...