Coffe hos Marie...

Jaaaa... det blev en liten kvällsrunda på kvällen ändå. Kidsen o mannen spelade WEE och det är inte min starka sida så jag åkte snabbt över till Marie på hennes middagsrester & coffe!

Skönt att komma bort nån timme för att GAGGA! Som vanligt så fnissar vi så mycket så det är sjukt... Vi är ju helt inne på GeoCaching så vi smed lite planer. Nästa vecka så ska vi ut i GRANNBYN och då hänger en annan väninna med! Haha... skattjakten smittar!! Är det fler som GeoCachar?? Tell me i så fall :)

I alla fall, Marie hade köpt några tvålar i URTJUSIG lyxförpackning... doftade gott gjorde dem också! Ja och några CANDLES hade hon också fått med... så det får bli kvällens lilla inspirationspics från mig!

Förresten, snart åker ju jag & dottern till NY. Har en del på min lista som ID BARE MINERALS, Converse & Nikeskor som jag ska köpa. Nått mer som ni kan tipsa mig som är billigare där än här... eller nått annat för den delen. Typ favoritaffär, hak...

Det var hela 5 år sedan jag var där sist. I mina yngre dagar var jag där jämt, har lyxen att ha SLÄKT over there... men en hel del butiker har hunnit closa och andra har poppat upp!!



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Annie

Kan du inte lägga upp alla tipsen du får i ett inlägg? Ska nämligen själv snart till NY snart och vill med ha tips :D

2011-05-28 @ 12:29:45



Postat av: susanne

hej

nix caching håller inte jag på med..men däremot min kollega Camilla...hon har varit på ngt stort event precis....så hon är en "supercachare"...

Kram sus

2011-05-28 @ 23:46:26
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...