Dagen i pics...

Morgonen började (som ALLTID) med DEPECHE MODE på högsta volym. Nåmis favorit är BEHIND THE WHEEL live från 101!!

Jo då, det är ALLSÅNG på morgonkvisten.

Nåmi som snart är 5 år tycker fortfarande det är OK med en mamma som sjunger högt, men Zofia min dotter som är 7½ SKÄMS så fruktansvärt mycket när vi börjar närma oss hennes skola och jag sjunger högt... jag får snällt lyda henne... tänk att man är pinsam när man egentligen bara vill vara en rolig mamma som skojsar till det på morgonkvisten :) Jaaa... det är inte lätt att vara vuxen :)



Lunchshopping - Åhlens lockade fram PLÅNKAN så det rykte ur väskan sen!! ÄLSKAR ju allt som glimmar och silversaker, så idag när jag såg elefantkroken så var det bara att betala och planera vart den ska upp... ja, o sen så köpte jag en silverren också (ej med på bild)... har sedan 2 år sedan renhorn i silver som jag ej ännu hittat rätta platsen för... men nu när jag har 3 snarlika "djurkrokar" så ska de nog få en gemensam plats i hallen... fick nämligen en idé idag!!



Mer Å pics...



Vernisage & picnic på dagis... i BLÅST kan jag tillägga!! Fy f-n för jäkla vädret som har varit på sista tiden! Nä.. nu längtar jag till New York mer än mest!! 2 veckor till sen så är det ARRIVI!!




En mycket trevlig dag med andra ord!!




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Petra

Va kul att se bilder från picnicen. Vi ses ikväll. Hoppas killarna får kul idag/Petra

2011-05-27 @ 10:28:44



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...