Full rulle...

Nu i sommartider så är det VERKLIGEN full rulle... kidsen har sjukt många events de närmsta veckorna. Vi har BOCKAT av en del!

Jag berättade ju om CAMP GLÖD häromdagen... vilken superdag vi hade! Vädret var kanon, hela friluftsfrämjandet var med och det grillades & lektes och då och då kom MULLE fram och busade med barnen...

Jag är sååå glad att kidsen är knyttar & strövare för hela familjen kommer ut titt som tätt. Naturen har alltid varit en viktig del av mitt liv. När jag var liten var vi jämt i skogen eller på vandringssemestrar och är det något som jag vill föra över till MINA barn så är det bekvämligheten att vara ute bland mygg & stormkök!!

Jag, Mulle & mina minsta...



Höjdpunkten var helt klart Mulle her self och att steka tacoskött i stormkök... myggen kan gott hålla sig hemma, men icke. Det värsta är att myggen ÄLSKAR mig... sjukt! Där är nån speciell connection mellan oss :)

Igår var det aktiviteter i vår kyrka. Vår äldsta går på MINIKÖREN och igår hade de en liten uppvisning för oss med sång och teater. Så sött. En massa småttingar i djurkostymer och darrande röster. Efteråt var det grillning, clownmålning, tipsrunda och MARSHMALLOWGRILLNING.. och kaffe för di vuxne :)

Jag landade med 3 ballonger... som vanligt blir jag barnens ballonghållare!!



Imorgon är det raka vägen hem efter jobb, äntligen fredag och inget på agendan!! På lördag är det all over again... måste erkänna att det finns en nackdel, att man aldrig har sovmorgon om lördagarna!!

Nä, nu får det bli natti natti så jag kommer upp! Välkomnar fredan!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Piffa o Puffa

Hej!

Jag läste ett tidigare inlägg om Photoshop. Superfina bilder du gör. Vilket Photoshop program är det du använder?

Ha en bra helg.

Kramar Anette

2011-05-26 @ 23:28:00
URL: http://piffaopuffa.blogspot.com



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...