KALASDAX!!

Min stora TJEJ fyller snart 7½ år - japp... sju och ETT halvt!! Så då blir det kalas! I vintras var det faktiskt mannen som kom på den BRILLIANTA idén om att ha kalasen på somrarna och skippa vinterkalasen, så därför firar vi "halvorna" hädanefter!

Så igår stack vi iväg till Rusta och köpte de finaste korten jag sett på länge. Otroligt fina och med massor av med GLITTER... köpte ny penna och började planera kalaset! Zofia min dotter vill ju absolut bara ha ett BAK O FRAM kalas, så det får det bli!




Om dem passar??! Dessa frimärkena är som klippta & skurna till ROSA glitterkuvert!!





20 fina... det tog oss 2 timmar att skriva alla! 5 veckor kvar, sen blir det kalas... Det var en som somnade med ett smajl igår kväll, ok två - jag var också väldigt glad att inbjudningarna ÄNTLIGEN blev klara!! Puh...


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Anna

Vilken smart ide. Jag fyller själv år i december=)

2011-05-18 @ 15:44:45
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



Postat av: Anonym

Eller hur :) Vem vill ha julklappar o presenter samma vecka!! Bättre o ändra på kalasfirandet då :)

2011-05-24 @ 09:57:17



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...