Lunchen idag...

Lunchen idag bestod av 40 minuter SOL innan jag besökte butikerna för att SVALKA mig lite.

Hade min SOMMARFAVORIT väska som kommer från Lindex... kollektion 09 tror jag, ja eller en 10:a. Härliga färger och så stoor så jag får plats med sjukt mycket! Ser ni plånkan som kikar ut lite?? Fick den av mannen i JULKLAPP... älskar den! Marie min vännina har den och nu har även en annan vännina till mig den... ska bli kul på vår lilla ROADTRIP som vi ska ha i juni - alla 3 tar upp samma plånkor. Marie startade TRENDEN i allafall... love it!!




Hade på mig mitt nygamla favorithalsband som jag fått från Helena för nått tag sedan då vi gjöt betong. Hör & häpna, hon skulle klippa i sönder det och använda det till gjutningen.... NEEEEJ sa jag och fick det :) Passar jäkligt bra till mina bohem haremsbrallor!! Har väldigt svårt för stora halsband i vanliga fall men I LIKE detta mer & mer...



O så läste jag Sydis och jo då, loppis i helgen, en STOOR loppis... och var var jag - ja INTE på den!! Riktigt irri att missa superloppisen med stuffs & möbler ett stenkast ifrån Malmö...



Avnjöt en smarrig sallad & parma... jag har ALLTID ett paket parma i kylen, bra att ha till lunch när matlådan saknas! Sallad finns det ju alltid på nån vänster i kylen & i konserverna...



En bra lunch med andra ord!!

Nu ska jag njuta av en kopp VANILJTE, kidsen är i sängen, mannen hemma från basketen och jag är klar med bloggandet :)

Ajöken på er... åååh, imorgon ska det bli en superkväll med Gynning-minglel & GOODIEBAGS!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Louise

Dessa betongbokstäver letar jag efter, synd att inte Ikea säljer de längre. En femma, perfekt :)

2011-05-10 @ 06:21:54
URL: http://stylinghouse.blogg.se/



Postat av: camilla

Jag vet, Ikea hade väl också ett betong k? De var helt klart först m bokstäverna :)

Fattar inte varför dem på loppisen sålde det o för en femma med.. lucky me :)

2011-05-10 @ 09:37:54
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Madde

Hej!!



Snygga plånboken,vart kan man köpa den??



Mvh Madde

2011-05-14 @ 21:35:50



Postat av: Camilla

Madde: Jag vet att man kan köpa plånkan på The Day i Malmö, annars är det bästa att googla den... det gjorde min man o fick den för 200 kr billigare än på de flesta ställena då han hittade ett erbjudande. Plånkan är underbar, snygg och får plats med mycket!!

2011-05-15 @ 08:18:41
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...