Uppstammad buxbom...

Mannen är på SM slutspel hela helgen så jag och kidsen försöker fördriva tiden. I fredags så PIFFADE vi sonens rum. Tog ner hyllor och en lampa från väggen. Ibland så blir det inte så bra från början och detta har jag velat göra såå länge.. Bilder kommer... i allafall, hyllorna sattes upp på nytt på annat ställe, lampan fick ny plats, en ledlist sattes upp och sen så var det en TUR till Ikea igår med mer piffinköp... alla är nöjda!!

Planterade en uppstammad BUXBOM... Tanig men söt.. nu ska jag bara se till å sköta den rätt!




Barnens PLOCKEPLOCK hamnade i krukan...





Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Sari

Åh, jag är så glad för dina trädgårdsinlägg! Inredning är jag helt kass på men får inspiration även där "på köpet".

2011-05-15 @ 11:33:06



Postat av: Anonym

Sari: Vad KUL att du gillar mina trädgårdsinlägg :) Kommer mera under sommarens gång, hihi!

2011-05-25 @ 16:16:43



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...