Fredag...

Då har hela veckan gått.. så här har jackhängaren sett ut hela veckan... Min äldsta dotter som går i skolan har haft HÖSTLOV så hon har varit min assistens på jobbet hela veckan! Det har varit superkul och det har lyxats till en hel del!
Så hon tycker helt klart att det är roligt att jobba! Många goda fikor, frallor till frukosten och så shopping på lunchen!

Älskar hennes rosa jacka... hade den funnits i vuxenstorlek hade även jag ägt en :)
Gråa mössan, halsduken och fingervantarna med rosa, turkosa & lila prickar gillar jag med... finns mycket fint till kids idag!!



Chefen kom in med en bakelse till henne till fikat idag!
Lyx att vara på mammas jobb!!



Imorgon planeras en LOPPISRUNDA med tjejerna och sen Panduro outlet - längtaaaar!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Anna

SV De är väldigt svårt att bara ta en pepparkak;) Åh där ska jag titta in någongång. Visst är de mysigt.



Vad skoj med en loppisrunda. Jag önskade att vi hade större utbud hemma. Är fortfarande på jakt efter en pigtittare=)

2011-11-05 @ 08:37:31
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...