Målarfärg!!

Vi har PYSSLAT idag igen... barnen ska på kalas i helgen samt halloweenfest så det blev en ny tur till Panduro! Så kul när man börjat få en samling av smått & gott... idag blev det guldpenna, svart glitterlim, spökstämplar och fina papper... eftet pysslet så började vi rensa och gå igenom alla mina pyssellådor med ALLT i.. haft någorlunda ordning men nu när kidsen gärna vill rota själva så lovade jag dem att det ska stå vad som är i lådorna också!!

Ja, vad gör man då - jo, tar stämpelalfabetet och stämplar :)
Har ca 20 vita Ikealådor med diverse i... så det ska bli kul att fylla de små etiketterna med små gulliga ord om innehållet! Kommer bli en stooor skillnad (hoppas jag) med alla frågor jag får jämt vart allt finns.

-"Kolla lådorna" kommer jag säga!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa | majamyra snurrmamma

Perfa!

2011-11-03 @ 16:02:45
URL: http://www.majamyra.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...