Velour Pluto...

Så, då börjar lördagen ta slut! Helgerna går alldeles för fort!
Mannen är iväg och tävlar så jag är själv med kids. Min äldsta lämnade jag faktiskt på strövarläger idag så det är bara di små jag har hemma... Så det blev en snabb runda till loppis (kommer eget inlägg om det) innan det bar iväg till Mulleavslutning med mina minsta! Puh, genomfrysta stack vi till Ikea för att käka lunch! Och en del smått o gott hängde också med hem! Bla små minigranar, alltså inte enar utan minigranar! Visst är dem söta! Ska köpa fler, fast större! Får kompensera med många små granar då vi har plastgran sen frammåt jul!!



Sen mitt i allt kaoset på Ikea så fick jag för mig att eftersom det ändå blir en HEMMAKVÄLL så kunde jag ju lika gärna sitta och sy halva natten! Julshowen på skolan är om nån vecka och min dotter ska vara PLUTO! Så plutotyg inhandlades!! Det är ju rätt så mysigt att SURPRISA min dotter imorgon när hon kommer hem från lägret - så jag har sytt som fasiken för att bli klar! Svansen är det enda som ska på imorgon när jag vet vart gumpallan kommer hamna på dräkten :)

Ångest när tyget klipptes... hur i all sin dar ska det bli en hund av det!




Måttade med hennes kläder och ritade efter dem! Pluto - here we come!!




Jo, men ja... det blev ändå helt ok! Nu hoppas jag VERKLIGEN, verkligen att dräkten kommer passa. Jag gör icke om en dräkt till... då får det bli köpepluto!




Öron och så har vi tack gode redan klara! Köpte ett PLUTODIADEM förra året i Disneyland - och det tackar jag för nu! Så det behövs inte sys! Kommer pics när min lilla tjej provar den! Ooooh, längtar till imorgon! Hon kommer bli sååå glad!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...