Blått pyssel..

Då var HELGEN över... som vanligt inte direkt utvilad men vi har haft en fartfylld helg.
Mannen tog tjejerna på äventyr till kusinerna i Göteborg och jag var själv hemma med MINSTINGEN. Jag måste säga utan att på något sätt överdriva - att ha ett barn är ju ingenting. Vilken skillnad.. vi pysslade i 2 timmar utan skrik och bråk om vem som skulle ha vad, åkte iväg och kollade på båtar i hamnen utan att det skulle klöddas i bilen.. ja.. en helt annan vardag än vad jag är van vid. Det behövdes kan jag säga.. tjejerna blev bortskämda hos min bror och min lilla kille fick vara med mamsen!!

I allafall... vi pysslade som sagt jättelänge. Vi fick i uppdrag att göra ett TROLL av stenar vi hittat med Knyttet på morgonkvisten. Vi tog det på lite väl allvar och målade stenarna, använde värsta limpistolen till hår o näsa.. hittade en GRODA som fick sitta på trollet - men sen så var det ju också mysigt att pyssla så kreativiteten bara ökade :)



Nymålade stenar & en snäcka!



Överblivna stenar från trollpysslet hamnade i krukan på framsidan... där hamnar alltid allt som ni kan se. Stenar, kastanjer, plastdjur...




Ja, när vi väl kladdade så gjorde vi ett handavtryck med...


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Anna

Sv: Ja och de skorna är supetsköna. Du får ta en titt på Scorett. Hade med gärna haft de i svart.

2011-10-17 @ 15:04:53
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



Postat av: SoLoveLy

lovely blog

bonne journée

sophie

2011-10-19 @ 12:23:59
URL: http://solovelydecoration.blogspot.com/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...