Nygammal tavla...

Pappas tavla har fått sig en liten renovering. Var ju inne på att måla ramen SVART men sen så slog det mig att tavlan har många VITA detaljer så vitt fick det bli... och oh my vilken ny LOOK tavlan fick!

En helt NY tavla med andra ord. Blev jättebra! Älskar min pappas tavlor. Dels så målade han dem när jag var 15-20 år och redan då så körde han tavlorna i MINA färger... utan då vetskapen om min rosa-lila linje på hemmet. Så de passar som handen i handsken hemma hos oss!!




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.



Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!



Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?



Välkommen!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se



PS. Just nu pågår också en tävling!

2011-10-31 @ 18:43:49
URL: http://missalicia.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...