Stämpelfeber...

Jo då... min stämpelsamling växer och likaså pysslet!
Var på Panduro H med min äldsta igår och handlade en hel del. Men en del stämplar har jag också fyndat på Tradera.

Alfabetet är från en budgivning... nya för 29 kr.. passar bättre än nästan 200 i hobbyaffären! Så det är ett tips att kika på exempelvis Tradera... blir rätt dyrt annars om man bara handlar i butiker har jag ju märkt. Pyssel behövs, men för en vettig peng!!











Dotterns egna julkort...Känner på mig att jag kommer GO CRAZY på denna punkten.. det är ju sååå kul det här med stämplar & kort :)




Andra tips på prisvärda stämplar, tomma kort, färgdynor - tas gärna emot!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa | majamyra

Oj, det var längesedan jag gjorde ett eget kort, har kommit av mig lite på pysselfronten.

Fina!

2011-10-31 @ 15:17:15
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Lina - Hus & Bus

Det var verkligen ett fynd!

2011-11-06 @ 20:30:14
URL: http://husochbus.webblogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...