Garagesale...

Lämnade kids på kalas idag och skulle fika hos min väninnna Marie under tiden kalaset varade.. men på vägen hem till henne så cruisade jag ju förbi en LOPPIS skylt. Med 73 kronor på fickan så styrdes bilen mot loppiset..
Ett helt villaområde med loppistema... my god!
Äggen fick jag prutat till 43 kr och de två små tennskålarna för en tia. För min sista tjuga så fick jag två taveldukar och en massa dekopauge eller vad det nu heter med fjärilar och frimärksbilder... enligt mig ett KAP på allt! Ska dock aldrig mer ha lite pengar i plånkan.. man vet ju aldrig när en LOPPISSKYLT dyker upp igen! Cash is very important då!!
O så en liten bild på min nyckelknippa som hängt med sen 2004!! Lisbeth Dahl...
Smoothiesen hanns med hos Marre...
En lovely dag med andra ord... avslutades med goda vänner och litta Tax free stuffs...
Imorgon planeras en trädgårdsdag med attack på ogräs... längtar! Känner att det är dags att få i ordning på virrvarret och bjuda in några höstblommor i krukorna och njuta av hösten!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Evelina Gustavsson

Jaha du har fyndat två Tine K ägg... inbillar jag mig att det liknar. Lite för hajpad hos alla inredningsbloggar för min smak den där Tine. Och vi måste få till en fika! Jag har numera studentkort hos skånetrafiken så en date på ett café kanske kan ordnas. Har lite funderingar och frågor som jag vet att du faktiskt kan svara på! :)

Kram

2011-09-11 @ 08:05:43
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/



Postat av: camilla

Oooh är det då att det är tine k? Tänker ju aldrig på märken utan köper det jag gillar så isåfall är det kul att ha fått dem på kroken... De var köpta i Danmark så säljaren...

Of course ska vi ta en fika... Är dessutom då nyfiken på funderingarna.

Facebooka lite meddelanden så bestämmer vi en tid kanske redan denna vecka??

2011-09-11 @ 08:53:20
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...