Målarfredag...

Äntligen FINT väder...efter jobb så var det dags för PENSELN att komma fram. Har längtat hela dagen att få komma hem o fixa till min planteringslåda... hann tyvärr inte bli klar... kidsen har 2 sovkompisar idag så det fick ju hinnas med några bad och fixelifix inför IDOL. Nu sussar fem småttingar i sängarna och jag planerar inför dag 2 med att måla klart min låda!! Längtar... imorgon ska jag gå loss med färgen... finns fler ställen som kan bli svarta!! Projekthelgen är här!!









Omringad av nyfikna kids o kids som tog alldelles för många foton... ni får verkligen följa min målardag!!
Ser ni förresten så fint murgrönan har tatt sig i lådan?

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...