Klädesfynd..

Also on loppisen...
Kors i taket... sååå fiiin! Tjejen som sålde den var typ höggravid och hade inte använt den.. så new skick på den! Sååå miiiin stiiiil...





En Whyredjacka för 30 kronoor. Den kostar inte under tusenlappen i storsen! Tjejen som sålde den var en SHOPPAHOLIC, som hon sa själv och hade massor med fina kläder i nyskick!!





Wranglerjeans av shoppaholic-tjejen för 40 kronor. Satt som en smäck! Hon hade aldrig använd dem.. men hallåååå! Snacka om dyr vana! Ni skulle sett mig... provade jeansen på loppisdasset för att se om de passade mig! Crazy!! Och fina MIDSOMMARKLÄNNINGEN... för lite för min minsta tjej... men SYMASKINEN ska få fixa till det :) Kommer bli finfint!!




Hej hopp, galopp!
Har varit en jobbig vecka rent almänt.. har inte uppdaterat som ni märkt! Kroppen mår inte bra... ont som fan efter operationen.... tre jäkla ärr på samma ställe gör att huden är så skör på ryggen... o benet krånglar och smärtar! Var ute för första gången igår (nykter utgång) med små klackar och krycka... går tyvärr inte att få in fötterna i spetsiga skor längre. Det är alltså så det är nu.. väldigt ledsamt för mig... mycket känslor som är upp o ner... fattar inte varför jag behövde få detta... men men! Får väl äta mina nervmediciner för att försöka hålla mig någorlunda i schack!!! SKIT jävla SKIT!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Linda

Åh jag lider verkligen med dig!

Så trist att behöva må så dåligt, jag hoppas innerligt att det vänder så fort som möjligt nu!

Snygga kläder har du iaf hittat för en superbillig peng!

Kämpa på!

Kram

2012-04-30 @ 07:03:13



Postat av: Anna

Vad du kämpar på! Tycker ni har haft tillräckligt nu:( hoppas det blir bättre! Förstår det där med skorna, är själv så lång och hst olika strl på fötterna därför har jag aldrig använt höga klackar men jag går alltid och fingrar på dem och drömmer;)



Snygga loppisfynd du har hittat, galet billigt!:)



Trevlig Valborg!



Kramar

2012-04-30 @ 08:28:23
URL: http://blekapasteller.blogspot.com



Postat av: Annika

Hej! Snabb konstig fråga, men det var inte du som var på fest med krycka i helgen utanför tygelsjö?

2012-04-30 @ 09:30:51
URL: http://avantgirl.blogg.se/



Postat av: camilla

Tack tjejer.. kämpar på med smärtorna o shoppar på loppis :)

Annika.. nä, det var inte jag.. var på jospers på lilla torg.. :) var var du då?

2012-04-30 @ 09:40:51
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Annika

Jag hade spelning utanför tygelsjö och sjöng där. På dansgolvet fanns det en tjej med krycka, ljust hår och så som du tror jag :)

Tänkte det kunde ju vart du när du sa att du vart ute i helgen med krycka. Ha det!

2012-04-30 @ 09:45:25
URL: http://avantgirl.blogg.se/



Postat av: Louise

Usch...massa styrkekramar från mig

2012-04-30 @ 23:30:28
URL: http://stylinghouse.blogg.se/



Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Det gör inget att du inte bloggat på ett tag, bättre att du vilar och tar hand om dig. Vi finns här/jag i alla fall,..och väntar tålmodigt tills du orkar blogga.



Fina fynd senast! Du lyckas då alltid.

2012-05-02 @ 12:34:10
URL: http://www.majamyra.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...